• info@kadsa.ir
  • 09981680500
Blog Photo

عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد عبور کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور از یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد عبور کرد و امیدواریم تا پایان سال جاری و سال آینده شاهد رشد و افزایش ساخت این پروژه‌ها در کشور باشیم.

Blog Photo

اخطار جدی به پیش‌خریداران مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به آمار بالای کلاهبرداری‌ها در موضوعات پیش‌خرید ساختمان نسبت به ثبت معامله در دفاتر اسناد رسمی و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

Blog Photo

طرح نهضت ملی مسکن؛ یک طرح پیشران

فرماندار اسدآباد گفت:طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت نیز حائز اهمیت است.

Blog Photo

اعطای وام ساخت مسکن روستایی از ۱۰ دی‌ماه امسال

معاون امور بازسازی و روستایی بنیاد مسکن گفت: ۹ بانک عامل از یکشنبه ۱۰ دی ماه ملزم به پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیونی ساخت مسکن روستایی شدند.

Blog Photo

طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چوار افتتاح شد

طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چوار افتتاح شد.

Blog Photo

بازار مسکن یک پله عقب نشست

بازار مسکن ۲.۲ درصد از ارزش خود را از دست داد و به روند رشد منفی قیمت که از خرداد آغاز کرده بود ادامه داد. با توجه به تورم حدود ۴۵ درصد، ثبات قیمت مسکن بدان معناست که این بازار طی شش ماه اخیر ۲۲.۵ درصد از ارزش واقعی خود را از دست داده است. به دلیل حباب ۳۰۰ درصدی قیمت خانه در مقایسه با نرخ دلار آزاد نیز پیش‌بینی برخی کارشناسان مبنی بر ثبات قیمت مسکن در میان‌مدت تقویت می‌شود.

Blog Photo

کار بزرگی که دولت برای خانه دار شدن مردم کرد

در حالی که دولت سیزدهم وارث ویرانه‌ای از بازار مسکن دولت گذشته بود، اما با فعالیت ممتد بیش از دو ساله توانست موجی از نهضت مسکن سازی را در کشور به راه بیندازد.

Blog Photo

کلیات طرح «نهضت ملی مسکن روستایی» اصفهان تصویب شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: کلیات طرح نهضت ملی مسکن روستایی مصوب شده و کمتر از یک هفته آینده جزییات این طرح نیز مصوب خواهد شد.

Blog Photo

انعقاد بیش‌از ۹ قرارداد واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک مسکن

بانک تخصصی مسکن از انعقاد ۹ هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی، طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان خبر داد.

Blog Photo

فروش متری مسکن در بورس به کجا رسید؟

گرانی مسکن در سال‌های اخیر باعث شده است گاه و بی‌گاه زمزمه‌هایی در مورد ورود مردم به بازار املاک از مسیر بورس و با سرمایه‌های خرد به گوش برسد. زمزمه‌ها و وعده‌هایی که مدتی خبری از آن نبود و حالا به‌تازگی سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرده است تمام مقدمات فروش متری مسکن در بورس آماده شده و مجموعه مدیریت شهری منتظر دریافت مجوزهای لازم از طرف بازار سرمایه است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟