• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

طرح ویلاسازی در کدام استان‌ها اجرا می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در  برخی از شهرهایی که اراضی در آنها به میزان کافی وجود دارد ما شاهد اجرای طرح های ویلایی سازی و ساخت واحدهای مسکونی با تراکم پایین هستیم گفت: اجرای طرح ویلایی سازی و  ساخت خانه های حیاط دار در شهرها و استان هایی که در آنها اراضی وجود دارد اولویت اصلی دولت است.

وی افزود: اجرای طرح های ویلایی سازی از سوی متقاضیان بسیار استقبال می شود و این طرح باعث استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی شده و سبب می شود که مشارکت های مردمی مطابق با شعار سال بیشتر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن تدریجی و پرداخت تسهیلات نقش بسیار موثری در رسیدن به ظرفیت ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را دارد و در این شرایط دولت از تمامی ظرفیت های خود برای اجرایی شدن این طرح استفاده می‌کند.

مالکی بیان کرد: دولت  تمام تلاش خود را می کند  که  هرچه سریعتر اراضی مورد نیاز را خود را تامین کند تا از این ظرفیت مردمی که با دریافت تسهیلات ساخت و همچنین با تامین مصالح مورد نیاز و تخفیف های در صدور پروانه انجام می شود استفاده بیشتر کنیم و بتوانیم شعار سال را در حوزه مسکن محقق کنیم.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟