• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

۹۰۰ مسکن مددجویی در آذربایجان غربی احداث می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مهرافروز در این زمینه اظهار کرد: عملیات اجرایی واحد مسکونی از اول سال جاری به همت کمیته امداد امام (ره) استان و با مشارکت نهادهای حمایتی در مناطق شهری و روستایی استان شروع شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۹۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا داریم که برای هر واحد مسکونی، بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان مساعدت مالی برای خانوارها انجام می‌دهیم و همچنین از وام‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در اختیار مددجویان قرار داده می‌شود.

مهر افروز گفت: همچنین کمیته امداد امام (ره) بر اساس تفاهم نامه با شرکت گاز استان طرح حمایتی خود را برای لوله کشی گاز منازل مددجویان شروع کرده است.

وی افزود: مقرر شده است هر مددجویی که علمک گاز در درب منزل آنان نصب شود مددجویان اقدام به لوله کشی گاز می‌کنند و کمیته امداد هزینه لوله کشی گاز را به شرکت گاز استان پرداخت می‌کند.

عبدالله نژاد فرماندار چالدران گفت: توسط نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره)، بنیاد علوی و بنیاد مسکن حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی تخصیص پیدا کرده است که در سال جاری ۱۴۵ واحد مسکونی ساخته می‌شود که تا کنون ۱۳۰ واحد آن به اتمام رسیده و ۱۵ واحد دیگر نیز تا ۱ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

نجفی مسئول دفتر بنیاد علوی در چالدران نیز گفت: در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد امام و بهزیستی ۲۹۲ واحد مسکونی در دست اجرا داریم که برای هر واحد مسکونی تعداد ۲ تن میلگرد ۱۰ تن سیمان و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

هر کدام از این واحدهای مسکونی با زیر بناهای متغیر ۵۰ الی ۶۰ متر مربع مقاوم در برابر خطرات ناشی از زلزله ساخته می‌شود.

عملیات اجرایی تمامی واحدهای مسکونی در دست اجرا تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید و تحویل متقاضیان خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟