• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

آغاز عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در منطقه رشتقون

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قانون نهضت ملی مسکن برای صاحبخانه کردن اقشار مختلف جامعه مصوب شده و در استان قزوین نیز بحث تهیه زمین برای مسکن نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و برخی طرح‌های دیگر آغاز شده است.

وی افزود: به واسطه وجود موانعی همچون باغستان و یا اتوبان‌هایی که از شمال شهر رد شده محدودیت‌های فراوانی در محدوده استان قزوین مخصوصاً شهر قزوین برای تهیه زمین وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: اراضی که امکان الحاق به مباحث نهضت ملی داشته باشد محدود بود و بر همین اساس اوقاف و امور خیریه در کنار استانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط اقدام بزرگی را انجام داده و اراضی مختلفی در پلاک‌های اطراف شهر قزوین به طرح الحاقی روستاها و شهرها در حال اضافه کرد.

وی ادامه داد: بنا است قطعاتی که به روستا و یا شهر الحاق شده بتواند به حوزه مسکن کمک کرده و به ارزان سازی و مناسب سازی قیمت مسکن در قزوین کمک کند.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه عملیات اجرایی در پلاک رشتقون آغاز شده و امروز فعالیت اجرایی در این منطقه در حال انجام است، بیان کرد: در نجم آباد نیز در مرحله نهایی تفاهم نامه هستیم و به زودی عملیات عمرانی و زیرساخت را آغاز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ۵ پروژه دیگر تغییر کاربری اراضی به کاربری مسکونی نیز در حال انجام است و بلافاصله بعد از ابلاغ اطلاع رسانی لازم خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان یادآور شد: امیدواریم وقف در کنار خدمات ارزنده‌ای که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در استان قزوین دارد در حوزه مسکن نیز کمک حال مردم و دولت باشد

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟