• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

بهره مندی 21.5 هزار واحد مسکن ملی خراسان‌جنوبی از نعمت گاز

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سهم خراسان جنوبی از نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار واحد است که در استان از مجموع ثبت نام کنندگان ۳۶ هزار و ۵۳۸ نفر واجدشرایط هستند که تاکنون برای ۳۰ هزار و ۴۰۰ واحد زمین تامین و برای حدود ۱۵ هزار واحد توسط شهرداری ها پروانه صادر شده است.

همچنین درحوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن تاکنون ۲۲هزار نفر ثبت نام کرده اند که ۱۹ هزار نفر به بانک های عامل معرفی شده اند.

بعلاوه برای آماده سازی ۴۰ سایت نهضت ملی مسکن دارای پیمانکار خراسان جنوبی در ۸  سایت به صورت کامل گاز رسانی انجام و در ۲۰ سایت در حال اجرای شبکه گاز است. 

آن طور که رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: گازرسانی به ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکن شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن  انجام شد.

وی ادامه داد: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از ۳۴۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۶ هزار انشعاب در استان نصب شده است.

وی با اشاره به هزینه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح شهر‌های استان گفت: برای گازرسانی به ۲۴ سایت مسکن در سطح شهر‌های استان، بیش از ۱۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۲ ایستگاه تقلیل فشار اجرا و بیش از ۲ هزار انشعاب به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین به هزینه یک میلیارد ریالی گازرسانی به پروژه‌های روستایی نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: برای گازرسانی به حدود ۷ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن محرومان در سطح ۷۱۰ روستای استان، بیش از ۱۸۰ کیلومتر شبکه تغذیه توزیع اجرا و بیش از ۴ هزار انشعاب نصب شد.

محمودی اضافه کرد: گازرسانی به حدود ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح ۷۱۰ روستا و ۲۴ سایت نهضت ملی مسکن شهرستان‌ها ۴ هزار میلیارد تومان هزینه در پی داشت.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟