• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

رویکرد بنیاد مسکن بنگاه اقتصادی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین رحمانی خلیلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در مراسم افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در روستای سهرین شهرستان زنجان و آئین کلنگ‌زنی آماده‌سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی در قالب طرح جوانی جمعیت و مهاجرت معکوس با تاکید بر اینکه این بنیاد همانند یک بنگاه اقتصادی عمل نمی‌کند، تصریح کرد: فعالیت‌های این بنیاد با هدف تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در فرآیند ساخت و ساز روستایی نقش کلیدی دارند، گفت: یکی از رویکردهای اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضور در مناطق روستایی است و با همین رویکرد قادر است نقش راهبری ۳۸ نهاد مرتبط به روستا را به خوبی ایفا کند.

این مسؤول از آغاز فرآیند ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیرمجموعه بنیاد مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دوره جدید شاهد تعامل خوب بنیاد مسکن با دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم که به جرأت می‌توان گفت این تعامل در نوع خود بی‌سابقه بوده است.

معاون برنامه‌ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین به واگذاری ۸۷ هزارمین سند روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبدیل به نماد نهاد متولی ساخت و ساز روستایی با هویت ایرانی اسلامی خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟