• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

اجرای ۱۲ هزار واحد خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ نهضت ملی مسکن در مازندران از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شد که سهمیه در نظرگرفته شده برای این استان ۱۶۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که در قالب مسکن روستایی، مسکن حمایتی، بهسازی بافت فرسوده و خود مالکی اجرا می شود.

وی ادامه داد:‌ از این تعداد سهمیه در نظر گرفته شده تاکنون ساخت ۳۷ هزار و ۵۰۰ واحدآغاز شده است و در مراحل مختلف روند ساخت قرار دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ واحد در قالب مسکن حمایتی که به صورت اجاره زمین ۹۹ ساله و ۱۳ هزار واحد نیز در قالب مسکن روستایی است.

وی گفت: ۶۹ هزار واحد سهمیه مازندران در طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن حمایتی از طریق زمین های اجاره ای ۹۹ ساله است که به دلیل ارزشمند بودن زمین های استان در برخی نقاط با مشکل مواجه هستیم.

دیوسالار مازندران را جزو پنج استان اول کشور در زمینه ساخت مسکن در قالب بهسازی بافت اعلام کرد و گفت:‌ در همین راستان هفت هزار و ۷۰۰ واحد مسکن در قالب این طرح در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران تعداد واحدهایی که در قالب خودمالکی در استان مازندران در حال ساخت هستند را ۱۲ هزار واحد عنوان کرد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟