• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

طرح‌های مسکن در روستاهای گناوه با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان گناوه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط جهت تسریع در استفاده و بهره مندی متقاضیان از امتیازها و تسهیلاتی که دولت برای خانه دار شدن مردم در نظر گرفته است، راهکارهای قانونی و سهل الوصول در نظر بگیرند و در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی به موقع پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن افزود: همه ادارات و دستگاه‌های مرتبط پیرامون شرایط و نحوه دریافت تسهیلات مسکن توسط بانک‌های عامل اطلاع رسانی کنند تا متقاضیان به طور کامل با شرایط و روند کارها آشنا و در پیچ و خم ادارات و بانک‌ها گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه ادارات باید بر اساس سهمیه وام مسکن خود پیگیری لازم را انجام دهند، گفت: هر کدام از ادارات مربوطه جهت تسریع و نتیجه گیری بهتر در کارها مربوط به پرداخت تسهیلات مسکن، یک رابط برای پیگیری در بانک‌ها تعیین کنند.

طرح‌های مسکن در روستاهای گناوه با جدیت دنبال شود

فرماندار گناوه ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای حل مشکلات سهمیه وام مسکن در صورتی که نیاز به پیگیری از طریق استان دارند، تا حصول نتیجه موضوع را از طریق مرکز استان دنبال کنند تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری احداث مسکن روستایی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه در روستاها با همت مضاعف و جلسه با دهیاران و شوراها احداث مسکن و پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف کارها مربوط را پیگیری کند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟