• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

تخصیص زمین برای احداث سه هزار مسکن در استان بوشهر

علیرضا مقدم روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد:در طرح نهضت ملی مسکن، ۳۱ هزار نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر اقدام به نام‌نویسی کرده اند که پس از بررسی و پالایش های انجام شده، سه‌هزار نفر مشمول این طرح شده‌اند.

وی افزود: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت خانه است که با همکاری راه و شهرسازی زمین به افراد واجد شرایط برای احداث مسکن تعلق می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: از سه‌هزار زمین تخصیص داده شده به طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰‌هزار نفر این استان، تاکنون فرایند ساخت دو هزار و ۹۰۰ واحد مسکن وارد فاز اجرای شده است.

مقدم ادامه داد: از این تعداد زمینه انعقاد قرارداد ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی با بانک مسکن اجرایی شده و تسهیلات مورد نیاز به این افراد تخصیص یافته است.

وی یادآور شد: همچنین اجرای فنداسیون یک‌هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده، ۸۰۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت و ۲۰۰ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارند.

مقدم گفت: با توجه به این که پرداخت تسهیلات توسط بانک به پیشرفت فیزکی بنا بستگی دارد انتظار می‌رود که متقاضیان نسبت به پرداخت آورده خود در موعدهای مقرر اقدام کنند تا زمینه ساخت و ساز و تحویل واحدهای در حال احداث با وقفه مواجه نشود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در یک‌سال گذشته، ۲۰۰ هزار متر مربع زمین به متقاضیان واجد شرایط برای احداث مسکن واگذار شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن در ۹ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در حال احداث مسکن است که از ۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مقدم بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت چهار هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان صادر شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟