• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ تخصیص زمین ۵۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با بیستمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در قالب کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان به مقصد شهرستان اردستان، به این شهرستان عزیمت کرد و از پروژه‌های حوزه مسکن شهرستان اردستان (مجموعه مسکن کریمان و اراضی طرح نهضت ملی مسکن) بازدید بعمل آورد.  

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان اظهار کرد: در این شهرستان در مجموع بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام نمودند که از این تعداد افزون بر ۱ هزار و ۹۰۰ نفر متقاضیان شهر اردستان، بیش از ۸۴۰ نفر زواره و ۸۸۰ نفر متقاضیان شهر مهاباد بودند.  

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: پس از بررسی و پالایش متقاضیان بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند که از این تعداد بیش از ۷۸۰ نفر متقاضیان اردستان، افزون بر ۲۹۰ نفر متقاضیان شهر زواره و ۲۸۰ نفر نیز متقاضیان شهر مهاباد هستند.  

وی با اشاره به تخصیص زمین برای ۵۹۳ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان در خصوص وضعیت اراضی این طرح عنوان کرد: در شهر اردستان اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۳۲ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده و برای باقیمانده اراضی مورد نیاز نیز در جلسات آتی کمیته فنی موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

فلاح افزود: در شهر زواره ۴۰ قطعه زمین برای ساخت ۸۰ واحد مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شده و کمیته فنی نیز با الحاق ۱۶ هکتار زمین برای باقیمانده متقاضیان موافقت کرده است.  

وی گفت: در شهر مهاباد اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل این بنیاد شده است و کمیته فنی نیز با الحاق ۱۰ هکتار زمین به محدوده شهری برای باقیمانده متقاضیان موافقت کرده است و در دستور کار گروه کاری تلفیق قرار دارد.  

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟