• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

آخرین خبر از طرح نهضت ملی مسکن در اسلامشهر از زبان فرماندار

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار اسلامشهر و حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران عصر روز یکشنبه از آخرین وضعیت طرح های ساخت مسکن شهرستان از جمله طرح های نهضت ملی و اقدام‌ملی مسکن بازدید کردند.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه زمین طرح نهضت ملی مسکن در کمربندی الغدیر واقع شده است به خبرنگاران گفت: با برطرف شدن موانع، پیمانکاران مربوط به ساخت ۲ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی این‌طرح انتخاب شدند و بزودی شاهد آغاز ساخت این واحدها خواهیم بود.

وی همچنین با بیان‌اینکه ۲۰۰ واحد از طرح ۸۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در واوان (پروژه سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی) بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بعضی از واحدها نیز تکمیل شده است، افزود: مقرر شد مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پیگیری لازم را جهت تامین منابع مالی جهت تسریع در تکمیل ۶۰۰ واحد دیگر این طرح که قریب به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد انجام دهند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به بازدید صورت گرفته از مسجد جامع امیر المومنین (ع) و یادمان شهدای گمنام مسکن‌مهر ضیاء آباد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: کمک به توانمندسازی و ایجاد درآمد برای این مسجد از طریق احداث واحدهای تجاری و تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز تکمیل یادمان شهدای گمنام مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از جمله نتایج این بازدید بود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟