• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

نهضت ملی مسکن امید را در دل مردم زنده کرد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حمید مردانیان مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران در اولین کنگره بزرگداشت 2055 خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس اظهارداشت: دیگر بدل حاج قاسم به وجود نخواهد آمد بنابراین  برای اینکه به شخصیتی همانند حاج قاسم تبدیل شد باید تربیت درون را بالا برد.

وی افزود:امروز جنگ جهاد تبیین است و باید ارزش‌ها، دین و مولفه‌های دینی مورد تبیین قرار بگیرد و روشنگری، بصیرت و آگاهی‌بخشی که همان راه حاج قاسم است باید مورد توجه همگان باشد.

مشاور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان این مطلب که باید جبهه شناختی، ادراکی و بصیرتی در کشور ایجاد شود عنوان کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملتی است که داشته‌های فرهنگی، معنوی و انقلابی و ارزش‌های خودش را در او متبلور و مجسم دید.

رضا رحیمی نسب، مدیرکل امور مجلس شورای اسلامی و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اظهارداشت: امروز باید خود را با جهاد تبیین شریک کنیم و اگر بخواهیم کشور از این بن‌بست‌ها خارج شود باید مرام و مسلک شهیدان و شیوه، عمل و اقدام آنها را الگوی عمل قرار دهیم.

وی افزود: شهدای ما مکتب‌دار بودند، راه نجات کشور تمسک به منش و روش آنان است و ما با وجود همه مظلومیتی که در جنگ با عراق داشتیم، با همین تفکر و باور توانستیم به پیروزی برسیم.

رحیمی نسب عنوان کرد: اگر می‌خواهیم امروز نیز کشور را از بن بست خارج کنیم، باید به شیوه و اقدام شهیدان عمل کنیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران هم در این آیین گفت: جنگ امروز ما در عرصه جهاد تبیین است که باید ارزش‌ها، دین و مولفه‌های دینی مورد تبیین قرار بگیرد، از همین رو روشنگری، بصیرت و آگاهی‌بخشی که همان راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، باید مورد توجه قرار بگیرد.

حمید مردانیان افزود: ایران که روزگاری قدرت نگهداری یک روستا را نیز نداشت، اکنون به جایی رسیده است که امنیت سوریه و عراق را تامین می‌کند و برای تبیین این مسائل باید یک جبهه شناختی، ادراکی و بصیرتی در کشور ایجاد شود.

وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز اظهارداشت: با وجود همه مشکلاتی که در حوزه اعتباری وجود دارد، وزارت راه و شهرسازی خدمات بی منت خود را در حوزه های ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی و در هر بخش دیگری از حمل و نقل در حال اجرا دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نهضت ملی مسکن گفت: این نهضت رسالت سنگینی را بر دوش وزارت راه و شهرسازی گذاشته است و خوشبختانه جوانه‌های امید را در دل مردم زنده کرده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟