• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ انعقاد قرارداد با سازنده برای ساخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۰۰ واحد

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد: در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است.  

وی افزود: قرارداد با سازنده برای تعداد بیش از ۲۶ هزار و ۸۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک های عامل تنظیم شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با تلاش‌های بعمل آمده در حال حاضر فونداسیون بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد پایان یافته، افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ واحد اسکلت و سقف و سفت کاری بیش از ۳۶۰ واحد نیز تمام شده است.  

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان بیش از ۴۳۶ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۲۲۲ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و بیش از ۲۱۴ هزار نفر متقاضی در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر بودند.  

قاری‌قرآن افزود: با بررسی شرایط و پالایش‌های بعمل آمده از ثبت نام‌های کل استان بیش از ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند که از این تعداد افزون بر ۶۴ هزار نفر متقاضیان حائز شرایط شهرهای جدید بوده و مابقی مربوط به شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟