• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

بازدید مسئولان ذیحسابی وزارت راه و شهرسازی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زاهدان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید گفت: تاکنون عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای زیرپوشش این اداره کل آغاز شده که بیشترین واحدها با ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد.

ابوالفضل مهدیا با بیان اینکه مسکن از مهمترین بخش‌های زندگی اجتماعی مردم و خانواده‌ها است، بنابراین براساس سیاست های تعریف شده دولت سیزدهم در استان تمام ظرفیت‌ها را برای تسریع در روند تولید مسکن مورد نیاز مردم به‌کار گرفته‌ایم. گفت: سایت آرمان شهر زاهدان یکی از نمونه‌های موفق اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است که با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال حاضر برخی از واحدهای آن تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان گرامی است.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه افقی شهرها، یکی از مهمترین راه‌حل‌ها برای اجرا و تسریع در روند ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن است، افزود: با توجه به اینکه کاهش هزینه و مدت زمان ساخت و تطابق خانه‌های ویلایی با فرهنگ ایرانی - اسلامی، از اصولی است که در ساخت واحدهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن استان در دستورکار قرار دارد در همه شهرهای تحت پوشش این اداره کل بجز زاهدان زمین به صورت ویلایی به متقاضیان واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟