• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

اجرای گشت مشترک در راستای نظارت بر کنترل و تنظیم بازار مسکن لرستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، بهزاد شاکرمی سر پرست راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در حاشیه اولین جلسه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات استان به منظور اجرای مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن و هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شد.

وی بیان کرد: کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات وظایفی دارد که یکی از این وظایف گشت‌های مشترک است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: امروز اولین گشت مشترک را با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در راستای ساماندهی و نظارت بر کنترل و تنظیم بازار مسکن و مستغلات در شهر خرم‌آباد خواهیم داشت.

به‌گفته شاکرمی بعد از تهران، لرستان دومین استانی است که گشت‌های مشترک کار نظارت و ساماندهی بر تنظیم و کنترل بازار مسکن را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک در تهران باعث کاهش ۳۰ تا ۴۵ درصدی قیمت‌ اجاره بها در شهرستان پردیس و پرند شد، بنابراین گشت‌های مشترک در استان هم کاهش قیمت را به دنبال خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان شناسایی خانه‌های خالی را یکی دیگر از وظایف کارگروه ستاد تنظیم بازار مسکن و مستغلات عنوان کرد و گفت: به زودی با استفاده از ابزار مختلف شناسایی خانه‌های خالی در استان شروع و این خانه‌ها به عرصه اجاره و عرضه اضافه می‌شوند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟