• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

استاندار هرمزگان: تشکیل تعاونی‌های مسکن در هرمزگان با جدیت پیگیری می‌شود

مهدی دوستی صبح امروز (هشتم مردادماه) در دهمین جلسه شورای مسکن استان هرمزگان؛ خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی احداث ۶۵ هزار واحد مسکن شهری و روستایی در استان، تکلیف ملی استان است و همه مدیران و مسئولان در حوزه مسکن موظف هستند بهترین عملکرد خود را در راستای تحقق این تکلیف انجام دهند.

وی افزود: تشکیل تعاونی برای کارگران صنایع مستقر در استان باید با جدیت پیگیری و تاحصول نتیجه، تشکیل تعاونی، تخصیص زمین و ساخت واحدهای مورد نظر برای کارگران این صنایع تداوم یابد.

استاندار هرمزگان تشکیل تعاونی فرهنگیان را گام موثری در سطح استان برشمرد و خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان استقبال خوبی از تشکیل تعاونی طرح نهضت ملی مسکن داشته‌اند و باید دستگاه‌های مرتبط هر چه سریعتر افراد حائز شرایط را مشخص کرده و تعاونی فرهنگیان نیز فعالیت خود را آغاز کند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن و البته افزایش جمعیت تامین و تخصیص زمین طرح جوانی جمعیت است که استان در این حوزه فعالیت کرده و آماده واگذاری زمین به افراد واجد شرایط است.

دوستی اضافه کرد: فرمانداران باید در شهرستان‌ها مردم را تشویق به واریز سهم آورده اولیه کنند، اگر متقاضیان سهم آورده اولیه را واریز نکنند باید زمین مورد نظر به سایر متقاضیان داده‌ شود و اگر متقاضی دیگری وجود نداشت سهمیه فوق به سایر شهرستان‌های دارای متقاضی داده شود.

وی در ادامه بر ساماندهی فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک تاکید کرد و از مدیران مربوطه خواست به صورت هفتگی گزارشی از بازرسی از فعالان این صنف و بررسی تخلفات و جرائم منظور شده در شورای مسکن ارائه دهند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟