• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

استاندار کرمانشاه: ساخت مسکن یکی از مولفه های مهم ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه پس از جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور و به صورت ویبناری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای عالی مسکن باعث می‌شود که از مجموعه اقدامات و برنامه‌های راهبردی این شورا مطلع شویم و زمینه خوبی برای بیان مسائل به منظور تسریع در اجرای برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن است.

وی خطاب به مدیران استانی تاکید کرد: مدیران ذیربط باید سرفصل‌های اصلی نهضت ملی مسکن را برای استان طراحی کنند تا وضعیت کرمانشاه از لحاظ تخصیص زمین و اقدامات دیگر مربوط به این طرح مشخص شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ضرورت دارد که در سرفصل‌های مهمی مانند طرح جوانی جمعیت، ساخت مسکن ملی، اجرای طرح بافت فرسوده و ساماندهی اجاره مسکن گام‌های مهمی در استان برداشته شود و تمرکز برای اجرای این برنامه‌ها روز به روز بیشتر شود.

صحرایی ادامه داد: ساخت مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم است که این موضوع علاوه بر خانه دار شدن مردم، نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

وی عنوان کرد: باید اطلاع رسانی گسترده‌تری در خصوص مسکن ملی در استان انجام شود تا با یک هم افزایی و انسجام بیشتری به دنبال اجرای این طرح در کرمانشاه باشیم.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟