• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

۲۷ هزار نفر در زنجان واجد شرایط دریافت مسکن شدند

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بیش از ۹۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ هزار نفر واجد شرایط شدند و بیش از ۷۰ درصد رد درخواست شدند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان از همه ظرفیت‌ها و ابزارها برای اطلاع‌رسانی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان استفاده می‌کند، تصریح کرد: کانال بناراه در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام فعال است و اطلاعات ریز پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها در کانال بناراه به همراه تصاویر پروژه‌ها بارگذاری می‌شود و متقاضیان از طریق این دو ابزار می‌توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

اسماعیلی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با توجه به زمان آغاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن متغییر بوده و در شهر زنجان میانگین پیشرفت فیزیکی اغلب پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از ۴۵ درصد است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی زنجان با بیان اینکه تحقق شعار دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و تاکنون استان زنجان در اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن پیشرو بوده است، افزود: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن ملی ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است.

اسماعیلی با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، اذعان کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹۰۲۱ واحد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟