• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

۷۵ درصد زمین نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تامین شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید از روند پیشرفت نهضت ملی مسکن شهرکرد، اظهار داشت: سهم استان چهارمحال و بختیاری از نهضت ملی 53 هزار واحد است که 41 هزار واحد شهری و مابقی روستایی است.

وی افزود: 3 هزار واحد روستایی آماده تحویل است و روند تکمیل واحد‌های شهری نیز نسبت به بازه گذشته سرعت بیشتری داشته است، در جلسات ماهیانه ریاست جمهور رده‌بندی صورت گرفته است و این استان در رتبه 9 از جهت تامین زمین و ساخت می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوهستانی بودن استان که 85 درصد استان کوهستانی است، بیان کرد: در استان با کمبود زمین مواجه هستیم لیکن با تلاش خدمت گزاران، 75 درصد زمین برای 53 هزار واحد تهیه شده است. امسال تعداد بیش از 3 هزار واحد روستایی تحویل داده خواهد شد و واحد‌های شهری نیز تعداد قابل توحهی تحویل خواهد شد.

حیدری  خاطرنشان کرد: عده ای از هم استانی‌ها از پروژه بازدید داشتند و با دیدن سرعت پیشرفت کار، کمک‌های خوبی کردند و با مشارکت مردم می‌توان به تکمیل واحد ها سرعت بخشید.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از طریق بانک‌ها نیز پیگیری جدی صورت خواهد گرفت تا بتوان مصوبه اخیر شورای عالی مسکن که وام از 350 میلیون تومان به 550 میلیون تومان رسید و کاهش سود از 23 به 18 درصد کاهش یافت از طریق بانک مرکزی در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟