• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن: اراضی ۱۵ هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام الحاق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اخذ کلیه مجوزهای لازم برای الحاق اراضی ۱۵ هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام، گفت: این مجوزها ازسوی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و کمیسیون‌های مرتبط در استان اخذ شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: این اراضی ۱۵ هکتاری با ظرفیت ساخت هزار و ۸۸ واحد مسکونی در قالب ۴۶ بلوک در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.

مالکی ادامه داد: بلوک‌های ساخته شده دارای ۶ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ خواهند بود و در حال حاضر عملیات آماده سازی در فاز اول شامل ۹ بلوک آغاز شده است.

وی افزود: کاربری این اراضی مسکونی، تجاری، عمومی، خدماتی و آموزشی خواهد بود که بر این اساس تمامی امکانات لازم برای زندگی در اختیار ساکنان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین مسکن همچنین از پروژه‌ای به مساحت ۴ هزار و۶۷۸ متر مربع با ظرفیت ۱۶۰ واحد در ۴ بلوک ۶ طبقه‌ای و دو طبقه پارکینگ بازدید کرد.

از دیگر پروژه‌هایی که در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت زمینی با مساحت ۳۱ هزار و ۶۵۷ متر مربع است که ظرفیت ساخت ۶۳۰ واحد در ۷ بلوک و با ۹ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ را داراست.

همچنین در بخش دیگری از این سفر از پروژه ۴۸ واحدی نهضت ملی مسکن، زمین‌های ۲۶ هکتاری کمربندی شرقی و ۳۸ هکتاری کمربندی شمالی شهر ایلام بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این سفر استانی روح الله اکبری دستیار ویژه، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان و خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی نیز ارسلان مالکی را همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟