• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

سرپرست راه و شهرسازی خراسان جنوبی مطرح کرد؛ تأمین زمین برای ۳۲ هزار شهروند خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد مودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و تعهد ساخت ۴ میلیون مسکن توسط دولت، سهم خراسان جنوبی ساخت ۴۰ هزار مسکن بوده است که از این تعداد ۱۸ هزار واحد روستایی و ۲۲ هزار واحد شهری است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به نیاز استان تاکنون ۱۰۷ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

مودی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار نفر از این آمار واجد شرایط شناخته شده اند، یادآور شد: بدون در نظر گرفتن سهمیه استان اگر این افراد آورده اولیه (حدأقل ۴۰ میلیون تومان) را داشته باشند، وظیفه خود می‌دانیم برای آنها زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ هزار نفر آورده اولیه را داشته اند، گفت: با این وجود تاکنون در خراسان جنوبی برای ۳۲ هزار نفر زمین تأمین کرده ایم چون به مرور افرادی که ثبت نام کرده و آورده اولیه را می‌آوردند، افزوده می‌شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی به جز بیرجند، مشکلی برای تأمین زمین ویلایی وجود ندارد که پیشرفت بسیار خوبی نیز به نسبت کشور دارد.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌ها تسهیلات از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: البته برای چهار دهک اول شرایط سهل تری در تسهیلات در نظر گرفته شده است تا مشکلی در تأمین نقدینگی نداشته باشند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟