• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه: موانع اجرایی طرح نهضت ملی مسکن برطرف می شود

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، رامین الماسی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه، گفت: برای حل مشکلات موجود، شرکت‌های عمرانی باید با حضور در کارگاه‌های ساخت و ساز، مسائل و مشکلات را با سرعت پیگیری و حل و فصل کنند. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  با تاکید بر اجرای طرح‌ها بر اساس ساز و کار ویژه، اضافه کرد: کیفیت به همراه صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای دستیابی به بهای تمام شده مناسب ضرورت دارد و باید حساب شده و دقیق پیش رفت.

وی تاکید کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح‌ها، برنامه زمانی تجهیز کارگاه توسط انبوه‌سازان و سازندگان در اسرع وقت ارائه و علاوه بر این، برنامه زمان‌بندی، تهیه شود.

الماسی با تاکید بر اینکه برنامه زمان‌بندی همه سازندگان و انبوه سازان این طرح مشخص و در ذیل قراردادها ارائه شود گفت: این برنامه‌ها در جلسه‌های مختلف پیگیری می شود و در صورت عدم تطابق، مصداق‌های مرتبط را بررسی و مشکلات را در محل اجرای طرح حل می‌کنیم و بدین ترتیب کارها با سرعت پیش می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: باید موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، آب، برق و گاز و مباحث نظام مهندسی، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قراردادها در اسرع وقت تعیین تکلیف و جهت رفع مشکلات برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد.

لازم به‌ذکر است در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، مسائل و مشکلات موجود، پیشرفت فیزیکی طرح و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد بi منظور رفع موانع اجرایی و تسریع در عملکرد، این جلسه‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود تا در اسرع وقت مسائل احتمالی که در مسیر اجرای طرح پیش می‌آید تعیین تکلیف شود.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟