• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

اولین کنگره بین المللی مدیران ارزش آفرین در حوزه تحول و تجارت صنعت ساختمان

مهندس شهاب سعادت نژاد ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: ارتباط مستقیم بین سازندگان، تولید کنندگان، انبوه سازان و مسولان در صنعت ساختمان  یکی از اقدامات ضروری است که انجمنها و تشکلهای پیشرو در صنعت ساختمان می توانند آن را عملیاتی کنند و با تقویت ارتباط بین تمامی دست اندرکاران صنعت ساختمان، زمینه تحول گرایی در این صنعت را فراهم کنند.

رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران خاطرنشان ساخت: برگزاری همایش ها و گردهمایی متخصصان در صنایع مختلف و از جمله صنعت ساختمان سبب می شود که فعالان بخش خصوصی و متولیان با هم تعامل مستقیم داشته باشند و در چنین شرایطی قطعا اتفاقات مثبتی رقم خواهد خورد چرا که مسولان و تصمیم گران میتوانند در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.

سعادت نژاد تاکید کرد: در کنگره مذکور، نمایندگان مجلس، مدیران و مسولان ارشد  وزارتخانه های راه و شهر سازی   و صمت، شهرداری، شورای شهر، استانداری، تشکل های صنفی حضور خواهند داشت و امیدواریم که این گردهمایی به نقطه عطفی در صنعت ساختمان تبدیل شود.

سعادت نژاد اذعان داشت: در حال حاضر سازندگان و تولید کنندگان مسکن با چالش های بیشماری در صنعت ساختمان مواجه هستند که شاخص ترین آن نوسانات مصالح ساختمانی و بروکراسی های طولانی است که سبب شده تولید کنندگان با مشکلات متعددی دست به گریبان باشند.

وی گفت: امیدواریم که این کنگره فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیتهای صنعت ساختمان را فراهم کند و مسوولان هم در جهت رفع موانع تولید صنعت ساختمان گامهای اثربخشی بردارند.

همایش (کنفرانس) عمران، معماری و شهرسازی مدیریت  دی 1401 ,همایش (کنفرانس) بین المللی ایران تهران

منبع خبر: ساختمان آنلاین

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟