• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

شهردار تبریز عنوان کرد: ساخت و تامین مسکن ارزان هدفگذاری شهرداری تبریز در سال جاری

یعقوب هوشیار از هدفگذاری تولید ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری تبریز به طور مستقیم وارد حوزه ساخت و ساز مسکن شده‌ و در این زمینه تنها به دنبال کسب درآمد برای این مجموعه نیست و مصمم هستیم خدمات بهینه در حوزه مسکن را به شهروندان ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به وظایف خود در حوزه ساخت و ساز مسکن عمل کند، گفت: در مورد شهرک جوانان شهرداری تبریز وظیفه‌ای بر عهده ندارد و نمی‌خواهیم ارزش‌ افزوده ساخت یک هزار ۵۰۰ واحد مسکونی برای دولت باشد.  

وی ادامه داد: اگر دولت هفت هزار واحد را به شهرداری تحویل دهد تا ارزش ‌افزوده ایجاد شود آماده فعالیت و همکاری در این خصوص هستیم ولی متاسفانه هیچ اراده‌ای در مجموعه راه‌ و شهرسازی آذربایجان شرقی برای ایفای نقش در شهرک جوانان وجود ندارد.

هوشیار تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی حتی حاضر نیست بعد از آزادسازی ۴۸ هکتار بافت ناکارآمد آن را به شهرداری تحویل دهد.

وی در خصوص پروژه اسد گلی خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش یک قرارداد عقیم در این زمینه منعقد شده است و در حال حاضر راه و شهرسازی آماده ارائه سند برای این پروژه نیست و مردم نیز راغب به خرید مسکن در این منطقه نیستند.

شهردار تبریز یادآور شد: برای احداث سه هزار واحد مسکونی پروانه ساخت صادر شده و یک مورد دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی سیاست مدیریت شهری را اولویت بخشی به موضوعات خدماتی عنوان کرد و گفت: امیدوارم در سه ماهه سوم سال گزارش عملکرد این موضوعات را ارائه دهیم ولی نباید تمام بار این موضوع بر عهده شهرداری باشد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟