• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

طرح ملی مسکن در کاشان با سرعت خوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجتبی آراسته ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در کاشان، اظهار داشت: این طرح دارای گردش بالایی در شهرستان کاشان است و اشتغال خوبی نیز در این شهر و دیگر شهرهای تابعه شهرستان کاشان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مسیر اجرای طرح ملی مسکن در کاشان پر تب و تاب بود، افزود: مسیر ابتدایی و شروع اجرای پروژه ملی مسکن یک مسیر روشن نبود، اما با تلاش‌های صورت گرفته پیشرفت و انسجام در کار بیشتر شد و با سرعت خوبی در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از واگذاری هفت هکتار از اراضی ویژه طرح ملی مسکن در کاشان ابراز داشت: فاز دوم طرح ملی مسکن نیز در انتهای بلوار صنعت در نظر گرفته شده و 51 هکتار به این فاز زمین اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این اراضی در حال طراحی و دارای یک الگوی جدید است، گفت: در نظر داریم در قالب طرح مشارکتی فاز دوم طرح ملی مسکن اجرایی شود که پس از اخذ مصوبه در مرکز استان جزئیات آن بیان می‌شود.

آراسته با تاکید بر همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای اجرای این پروژه گفت: در حال حاضر با توجه به حجم بالای متقاضیان شهرستان کاشان یکی از مهمترین بحث‌های ما تامین زمین برای این پروژه است و برای تمامی مراحل این پروژه همت و تلاش تمامی دستگاه‌ها ضرورت دارد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟