• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

یک هزار و ۳۵۲ واحد نهضت ملی مسکن در مرحله اسکلت سازه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در جلسه شورای مسکن استان اردبیل در محل استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در شهرستانها ۹ هزار و ۴۷۲ نفر متقاضی تایید نهایی شده و ۴ هزار و ۷۷۴ متقاضی نیز نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند.

وی گفت: تخصیص پروژه و تامین زمین ۴هزار و۹۰۰ نفر متقاضی مسکن در شهرستان‌ها انجام گرفته و از بابت تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح در کل شهرستان‌ها هیچ مشکلی نداریم.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل بیان کرد: تاکنون در شهرستان‌ها برای احداث مسکن متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به تعداد ۴ هزار و۲۰۰ واحد با پیمانکار سازنده عقد قرارداد انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: برای ۳ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌ها، اجرای فونداسیون انجام شده و همچنین یک هزار و ۳۵۲ واحد نیز در مرحله اسکلت سازه این واحدها قرار دارد.

حیدری به ۳ هزار و ۷۹۲ واحد عقد قرارداد با بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات انجام گرفته اشاره کرد و افزود: تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ نفر جهت دریافت تسهیلات احداث مسکن متقاضیان این طرح در شهرستان‌ها به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی تاکید کرد: با هدف سرعت بخشی به طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل بانک‌های عامل با تزریق به‌موقع تسهیلات در روند اجرای پیشرفت ساخت مسکن با توجه به فصل کاری یاری‌رسان باشند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟