• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ هزار واحد مسکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علی دیوسالار اظهار داشت: هفته دولت نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ما باید با تاسی از شهیدان والامقام با تلاش و کوشش در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم افزود: در هفته دولت امسال یک هزار و 86 واحد مسکن مهر در شهرهای چالوس، ساری، نکا، شیرگاه، رامسر، فریدونکنار و بابل افتتاح می‌شود.

دیوسالار با اشاره به اینکه کار ساخت نهضت ملی مسکن نیز آغاز شده است افزود: یک هزار و 836 واحد مسکن در شهرهای آمل به تعداد 1000 واحد، خنارآباد ساری به تعداد 300 واحد، در محمودآباد 200 واحد ، و در رویان 200 واحد و  شیرگاه 136 واحد در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

دیوسالار گفت: این واحدها در زمینی به مساحت  11 هکتار کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 826 واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی و بافت فرسوده شهری در شهرهای آمل، ساری، قائمشهر،  بابلسر و بهشهر به بهره برداری می‌رسد تصریح کرد: تعریض و بهسازی و آسفالت باند شرقی محور بهشهر - بندرامیرآباد، تعریض و بهسازی و آسفالت محور قائم شهر - کیاکلا - بهنمیر باند غربی، تعریض و بهسازی و آسفالت باند شمالی محور آمل- بابل قدیم، تکمیل و تعریض پل رودخانه ای عبدالله آباد محور نور- چمستان - آمل در باند شرقی، تکمیل پل فرح آباد ساری با اعتبار هزار و 506 میلیارد ریال  از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

دیوسالار از افتتاح پروژه مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ با اعتبار بیش از 191 میلیار ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: محوطه زمین این پروژه به طول هزار و 750 مترمربع بوده و محوطه‌سازی 640 مترمربع و دیوارکشی به طول 140 مترمربع انجام شده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟