• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

افتتاح ۱۴۰۰ میلیارد ریال پروژه مسکن و عمرانی در کردستان

سعید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از افتتاح 100 واحد نهضت ملی مسکن در استان در طول هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: این واحدها در شهر دیواندره و با اعتبار 840 میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و آورده اعضا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در طول این هفته 34 پروژه آسفالت معابر روستایی در سطح استان با اعتبار اولیه 560 میلیارد ریال افتتاح می‌شود، گفت: ساماندهی روستاهای حریم شهر به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان همچنین از افتتاح 54 هزار و نهصد و هفتادمین واحد مقاوم سازی شده روستایی خبر داد و افزود: واگذاری 92 هزار و پانصد و بیست و سومین جلد سند مالکیت مسکن روستایی و شهری از دیگر برنامه‌های این ایام در استان است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت طرح هادی توضیح داد: طرح هادی روستایی در 1354 روستای استان تهیه شده که تاکنون در 564 روستا اجرا و 287 روستا در حال بازنگری است.

رسولی بیان کرد: در طول این هفته طرح‌های هادی روستایی در روستای سیاحومه و کانی هلوچه بانه؛ برقلعه، لنج‌آباد و ساوجی مریوان؛ سیدان، کرگین، کاکا عباس و کهریز بیجار؛ شیروانه کامیاران؛ امیرقلعه لان، شهابیه، گلالی، بهارلو، قزل چکند قروه؛ دربند، گادمه گیتر، کسنزان و شالیشل دیواندره؛ کروندان و باشماق دهگلان؛ سراب‌قامیش، کلکان، قار و باباریز سنندج؛ دزلی و گوشخانی سروآباد و مولان‌آباد، قهرآباد، سلیمان، زیویه، گوره قلعه، قپلانتو و ماهیدر علیا سقز افتتاح می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درصد پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه 100 درصد، دیواندره 80 درصد، دهگلان 75 درصد، سنندج 45 درصد، بیجار 40 درصد و کامیاران 12 درصد عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان درباره آخرین وضعیت مسکن ملی که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود، عنوان کرد: پروژه 200 واحدی نهضت ملی مسکن در سنندج 45 درصد دارلقران بین‌المللی و 40 واحدی مسکن محرومان سرخه‌دزج این شهرستان خر کدام به تریب 93 درصد و 38 درصد و 20 واحد مسکن محرومان بانه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟