• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

افتتاح همزمان ۴ هزار و ۲۹۰ واحد مسکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در مراسم استانی افتتاح پروژه‌های مسکن مازندران در محل پروژه فاز 2 مسکن مهر رامسر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، با حضور رئیس‌ جمهور و وزیر راه و شهرسازی، 101 هزار و 278 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کشور افتتاح شد و سهم مازندران 4 هزار و 290 واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه افتتاح‌ مسکن در هفته دولت شامل واحدهای مسکونی نوسازی در بافت‌های فرسوده، خود مالکی، مسکن روستایی و مسکن های حمایتی دولت و واحدهای باقی مانده مسکن مهر است خاطرنشان کرد: هزار و 86 واحد مسکن مهر، هزار و 826 واحد مسکن خودمالکی، 349 واحد مسکن بازآفرینی و هزار و 29 واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: هزار و 836 واحد مسکن در شهرهای ساری، آمل، رویان، محمودآباد و شیرگاه در حال راه اندازی است.

وی گفت: این طرح‌ها در طرح نهضت ملی مسکن و  مساحت حدود 11 هکتار زمین در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود. 

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن مازندران 155 هزار واحد ساخته می‌شود.

دیوسالار عمده طرح نهضت مسکن را خودمالکی، مستقر در بافت فرسوده و مسکن روستایی اعلام کرد که تا سال 1404 روند اجرای آن باید تکمیل شود.

دیوسالار درباره طرح حمایتی توضیح داد: دولت زمین را رایگان و یا با اجاره 99 ساله در اختیار قرار می‌دهد و هزینه‌های ساخت توسط متقاضی و بخشی با دریافت تسهیلات 550 میلیون تومان محقق می‌شود.

دیوسالار تصریح کرد: برای 155 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن هزار و 550 هزار هکتار زمین نیاز است که حدود 900 هکتار آن تاکنون شناسایی شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟