• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

پیش‌بینی گردش مالی ۱۵ هزار میلیاردی نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاء اله اکبری اظهار داشت: با انجام یک کار تیمی مطلوب در استان علاوه‌ بر ایجاد اشتغال برای بیش از 35 هزار نفر با گردش مالی قابل ملاحظه شاهد رونق و نجات بخشی صنایع تولیدی کوچک منطقه هستیم. 

وی بیان اینکه برای توسعه، شکوفایی و تحولات اقتصادی پرداختن به حوزه مسکن بسیار حائز اهمیت است، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال است که در این استان با احداث سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌بر ایجاد امیدبرای خانه‌دار شدن بین اقشار کم، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است. 

دبیر شورای مسکن استان سیستان وبلوچستان از بهره‌برداری از بیش از 13 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی این استان طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: در این استان از ابتدای آغاز این طرح تمام دستگاه‌ها و مجموعه‌های متولی پای کار آمدند و در بخش‌های مختلف اقداماتی را در جهت پیشبرد این طرح انجام دادند.

اکبری با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت‌های فرسوده شهرها، هزینه تمام شده احداث آنها را کاهش می‌دهد، گفت: از مجموع واحدهای در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان چهار هزار و 600 واحد به بافت فرسوده اختصاص دارد که بخشی از آنها به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود. 

وی تاکید کرد: مجموعه این فعالیت‌ها و اقدامات سبب شد که امروز سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف از جمله اجرای طرح، پرداخت تسهیلات و همچنین تامین زمین در رده برتر کشور قرار گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هدف ما خدمت به مردم با کمک به خانه‌دار شدن آنها است و اقداماتی که انجام می‌دهیم برای رسیدن به این مقصود است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟