• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل: مسکن ملی بیله‌سوار ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های مسکن ملی بیله سوار اظهار کرد: مسکن ملی شهرستان بیله سوار با احداث ۱۲ بلوک و هر بلوک دارای ۲۰ واحد در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۴۰ واحد طرح مسکن ملی این شهرستان ۱۰۰ واحد در مرحله اجرایی و ۱۰۰ واحد نیز در مرحله فونداسیون است که در کل با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد این پروژه در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در راستای این طرح ۹۲۶ نفر واجد شرایط از طریق ثبت نام در سایت شناسایی و ۳۸۴ نفر تأیید نهایی شده است و ۲۰۶ نفر نسبت به واریز آورده اولیه اقدام کرده اند.

کیخسروی با اشاره به اینکه در شهر جعفرآباد نیز ساخت ۴۰ واحد در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: نقشه و پروانه ۲۰ واحد این شهرستان نیز آماده است و مابقی نیز در حال اجرا قرار دارد.

وی از افتتاح ۵۳ پروژه عمران روستایی در اردبیل طی هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها در قالب طرح هادی روستایی، آسفالت معابر روستایی و همچنین سایر اقدامات آبادانی روستاها بیش از ۳۸ میلیارد تومان منابع هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و خیرین ساخت مسکن محرومان با قوت و قدرت ادامه دارد به طوری که در شهر اردبیل پروژه مسکن محرومان در شهرک بعثت با پیشرفت مناسب در مرحله اجرا است.

کیخسروی افزود: بنیاد مسکن یک نهاد اجرایی عمومی خدمات‌رسان است و به هیچ وجه نگاه سیاسی بر آن حاکم نبوده و تمام تلاش این مجموعه بر این است تا گره‌ی از مشکلات محرومان و نیازمندان در مناطق روستایی و حتی شهرها برداشته شود.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟