• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

معاون وزیر راه: اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن ضرورت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن در استانداری گیلان، اظهار کرد: مسکن یکی از نیازهای ضرورت دار جامعه است که باید به آن ویژه پرداخته شود.

وی از تعهد ساخت ۴.۵ میلیون مسکن در کشور خبر داد و افزود: دولت سیزدهم تمام همتش را برای اجرای طرح ملی مسکن به کار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات ساخت مسکن در کشور، بیان کرد: طرح ملی مسکن در کنار مشکلات و چالش‌های پیش روی این بخش در حال اجرا است.

مالکی با تاکید بر لزوم همراهی و مشارکت دستگاه‌ها در اجرای طرح ملی مسکن، اضافه کرد: اجرای مو به موی قانون جهش تولید مسکن در لایه‌های مختلف مورد تاکید است.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت در تأمین زمین برای ساخت مسکن، افزود: با انعقاد تفاهمنامه‌ای با دانشگاه آزاد، مقرر شد تا زمین‌های در اختیار و مازاد برای ساخت مسکن ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روند واگذاری زمین در روستاها تسهیل بخشیده می‌شود، گفت: ساخت مسکن روستایی و تسهیل بخشی در این حوزه مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

مالکی با بیان اینکه بازار اجاره و بهای مسکن کنترل و تنظیم می‌شود، اضافه کرد: کنترل بازار اجاره و بها و همچنین مالیات بر خانه‌های خالی برنامه راهبردی دولت است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟