• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

تامین هزار و ۷۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در شهرستان خوسف

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) بیستمین جلسه شورای مسکن استان خراسان جنوبی در سال جاری عصر امروز با محوریت شهرستان خوسف به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و باحضورسرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی(دبیرشورا) فرماندار شهرستان خوسف ودیگر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

میر محمد مودی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین جلسه گفت: بر اساس آخرین گزارش سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن تعداد ۲ هزار و ۱۳ نفر در شهرستان خوسف ثبت نام کرده اند که تعداد ۵۱۸ نفر تایید نهایی شده اند و با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته مشکلی در تامین زمین مورد نیاز وجود ندارد.

مودی افزود: از مهمترین دستور کارهای این جلسه گزارش عملکرد شهرستان خوسف در اجرایی کردن طرح نهضت ملی مسکن و بررسی موانع و مشکلات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بود.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده ۵  استان سایت جدید واگذاری مسکن برای شهرستان خوسف به تصویب رسید و به زودی با ابلاغ این مصوبه به شهرستان، آماده سازی این ۱۰۰هکتار و واگذاری قطعات به مردم آغاز خواهد شد گفت: در این ۱۰۰ هکتار نزدیک به ۱۷۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن تامین و واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در شورای مسکن استان مصوب شد این بود که متقاضیانی که در بیرجند امکان دریافت زمین های یک طبقه حیاط دار و ویلایی طرح نهضت ملی مسکن را ندارند می توانند در صورت تمایل در شهرخوسف زمین ها را به صورت ویلایی تحویل بگیرند که با استقبال خوبی هم همراه بوده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟