• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

ساخت و تحویل ۱۱۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان توسط خیران مسکن‌ساز در کشور

فرهاد خاکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر،با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی یکی از مأموریت‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: مشارکت مردم خیر در استان بوشهر در ساخت واحدهای مسکونی ویژه جامعه هدف قابل توجه و بوشهر جز 3 استان برتر کشور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال میزان جذب کمک خیران 2 برابر افزایش یافت گفت: به‌ازای جذب کمک مالی خیران به همان میزان پرداخت می‌شود که کمک 2.5 میلیارد تومانی و در مجموع تخصیص 5 میلیارد تومانی پیش‌بینی شد ولی این کمک‌ها به 20 میلیارد تومان افزایش و در مجموع 40 میلیارد تومان تخصیص یافت.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با اشاره به ساخت و تحویل 151 واحد مسکونی شهری و 94 مسکن روستایی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این 52 واحد مسکونی شهری و 41 واحد در روستاهای استان بوشهر در دست ساخت است.

خاکی‌پور از ساخت 4 هزار و 980 واحد مسکونی در کشور ویژه نیازمندان و محرومان توسط انجمن خیران مسکن‌ساز خبر داد و تصریح کرد: این واحدهای مسکونی در شهرها و روستاها دارای پیشرفت 45 درصدی هستند که 156 واحد آن در استان بوشهر قرار دارد.

وی از ساخت و تحویل یک‌هزار و 100 واحد مسکونی توسط این نهاد با مشارکت خیران مسکن‌ساز در سراسر کشور در نیمه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان سال این تعداد واحد مسکونی به یک‌هزار و 800 واحد مسکونی خواهد رسید که 700 خانه در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور هزینه ساخت هر واحد مسکونی را متفاوت و بین 700 میلیون تا 1.2 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: در انعقاد تفاهم‌نامه 5 جانبه بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، راه و شهرسازی و دیگر نهادها 14 هزار و 300 واحد مسکونی ویژه خانواده دارای 2 معلول و بالاتر در حال ساخت است.

خاکی‌پور پیشرفت فیزیکی این واحدها را مطلوب دانست و تصریح کرد: 7600 واحد مسکونی ویژه خانواده دارای 2 معلول و بالاتر در شهرها و 6700 مسکن هم در روستاها ساخته شده که به‌زودی تحویل می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این‌ 4 هزار واحد مسکونی دیگر بر اساس تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی ویژه خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر در نقاط مختلف کشور اجرایی شده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟