• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

مسکن و شهرسازی در هفته‌ای که گذشت؛ اجرای یک میلیون و ۷۵۹هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور/تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار مسکن و شهرسازی در هفته‌ای که گذشته به شرح زیر است:

بانک‌هایی که به وظایف خود در طرح نهضت ملی مسکن عمل کرده‌اند تقدیر شوند

رییس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی مسکن گفت: بانک‌هایی که به وظایف قانونی خود در زمینه پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن عمل کرده اند، باید تقدیر شوند.

اجرای یک میلیون و ۷۵۹هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و ۷۵۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال اجراست از واگذاری زمین رایگان به ۲۰ هزار متقاضی در قالب طرح جوانی جمعیت طی ۱۰ روز آینده خبر داد.

تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس

وزیر راه و شهرسازی با اعلام مدیریت بازار مسکن با راهکارهای متعدد از آغاز عرضه گسترده زمین از هفته آینده در کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: طی ماه جاری با بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی در پرند و پردیس تحویل متقاضیان می‌شود.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از متروی پرند

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از متروی پرند از افتتاح آن به زودی و با حضور رییس‌جمهور خبر داد.

نخستین مدرسه استثنایی در پرند افتتاح شد

مدرسه سیامند رحمان نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی شهرهای جدید با حضور وزیر راه و شهرسازی در پرند افتتاح شد.

مترو و ۴ هزار واحد مسکن مهر پرند با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح مترو و ۴ هزار واحد مسکن مهر پرند در آینده نزدیک با حضور رییس‌جمهور خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه مشترک مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی به قائم مقام بانک مرکزی دستور داد ظرف سه روز آینده جلسه کارگروه تخصصی رفع موانع تامین مالی طرح ملی نهضت ملی مسکن را با حضور مقامات ذیربط تشکل دهد.

اولویت سازمان ملی زمین و مسکن واگذاری زمین با تراکم پایین است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن سیاست دولت سیزدهم و اولویت این سازمان را واگذاری زمین با تراکم پایین دانست.

رفع تعرض فوری از ۸۳۶ هکتار زمین دولتی در نیمه نخست امسال

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ۶ ماه ابتدایی امسال از حدود ۲ هزار و ۲۵۰ فقره تعرض به زمین‌های دولتی با مساحت بیش از ۸۳۶ هکتار به صورت فوری رفع تعرض کرده است.

۱۲۲۰ واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی در سیل آستارا آسیب دید

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه سیلاب آستارا ۲۰ واحد مسکونی و تجاری شهری را تخریب و یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری را دچار آسیب کرد از تلاش دولت برای تسریع در تصویب ارایه تسهیلات به سیل‌زدگان خبر داد.

بیش از ۱۶۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها وارد فاز اجرا شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه با تکمیل و تحویل ۹ هزار واحد مسکونی شهری تا پایان امسال رقم واحدهای تحویلی بنیاد در نهضت ملی به ۱۸ هزار واحد شهری می‌رسد از عملیاتی شدن بیش از ۱۶۵ هزار واحد مسکن در شهرها توسط آن بنیاد خبر داد.

تبیین مشوق‌های نوسازی مسکن با حضور بسیج محلات و دانشگاه‌ها

به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای بررسی راهکارهای اجرایی مشارکت هر چه بیشتر نیروی مقاومت در جهاد نوسازی مسکن، شورای راهبردی با مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دیدار و گفت وگو کردند.

سازندگان و سرمایه‌گذارن‌ کرمانشاهی از فرصت نوسازی در محلات فرسوده استفاده کنند

مدیرکل دفتر املاک و تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: به کارگیری بسته‌های تشویقی ۱۹بندی‌ توسط سازندگان و توسعه‌گران در محلات فرسوده شهری علاوه بر افزایش کیفیت زندگی ساکنان می‌تواند سبب ساز ارتقای خدمات زیربنایی و روبنایی در این مناطق شود.

برگزاری نخستین همایش چشم‌انداز خسارت صفر

نخستین همایش چشم‌انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت همزمان با هشتم مهر ماه روز ایمنی و آتش‌نشانی با مشارکت بانک مسکن و به همت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سه محور و در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟