• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خبر داد: مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ انبوه‌سازی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا، اظهار کرد: قرار است شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ انبوه‌سازی با متد و تکنولوژی‌های ویژه‌ای در طرح‌های نهضت ملی مسکن خوزستان مشارکت داشته باشند.

وی افزود: این شرکت‌ها و هلدینگ‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را به صورت ویژه و جداگانه ارائه کرده‌اند تا بتوانند با تکنولوژی‌های روز و نوین دنیا در راستای تولید مسکن و تحقق قانون جهش تولید فعالیت کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قصد داریم از ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌های بزرگ انبوه‌ساز در طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان بهره‌مند شویم.

آذرسا عنوان کرد: از همه شرکت‌های انبوه‌ساز و هلدینگ‌های فعال که قصد دارند در این حوزه در استان خوزستان سرمایه‌گذاری کنند استقبال و حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و شرکت‌هایی که توانایی خود را ارائه کرده‌اند می‌توانند با شرکت در فراخوان ارزیابی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حوزه مسکن خوزستان سرمایه‌گذاری کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان در حال ساخت است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟