• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

اخذ ۱۱ هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن استان ایلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، فرشاد دوستی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین عمران و معماری استان ایلام با بیان اینکه هدف اصلی جهاد تبیین امیدآفرینی در جامعه است،اظهار داشت: برای انجام این مهم بیان واقعیتها به دور از هرگونه اغراق و بزرگ جلوه دادن از ضروریات می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اقدامات  این اداره کل در جاده های منتهی به مرز مهران، افزود:در اربعین امسال با وجود افزایش ده درصدی   تردد نسبت به سال گذشته؛زائران،شاهد تسهیل در تردد و ارتقاء جاده های استان بودند و طبق نظر سنجی ها 88 درصد از وضعیت حمل و نقل و جاده در استان ایلام داشتند، که این موضوع بحث جهاد تبیین در عمل در حوزه راهسازی و حمل و نقل را نشان می دهد.

دوستی در بخش دیگر از سخنان خود از اخذ یازده  هزار پروانه ساختمانی نهضت ملی مسکن استان ایلام در بخشهای مختلف نهضت ملی مسکن،خود مالکی، بافتهای فرسوده و روستایی در یک سال اخیر خبر داد که در نوع خود در یک سال کم سابقه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه تا سال گذشته کمتر از 3 هزار پروانه ساختمانی در استان ایلام اخذ شده بود،افزود:هم اکنون در کمتر از یک سال تعداد پروانه های ساختمانی نهضت ملی مسکن در بخشهای مختلف به بیش از 14 هزار مورد رسیده است.

فرشاد دوستی تعداد واحدهای مسکونی شهری در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان ایلام را 3700 واحد عنوان کرد و افزود به زودی عملیات احداث 5 هزار واحد دیگر نهضت ملی مسکن آغاز می شود و در شهرستانهای مهران و دهلران به زودی شاهد احداث واحدهای ویلایی این طرح خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این جلسه با بیان اینکه بزرگترین جهاد تبیین خدمت به مردم است،گفت: هدف دشمنان ایجاد یأس و نا امیدی بین مردم است.

سردار کریمیان ادامه داد:کوچک عنوان کردن کارهای بزرگ جمهوری اسلامی و بزرگ جلوه دادن مسائل ریز زندگی مردم از برنامه های کشورهای غربی است که می بایست با جهاد تبیین این حربه آنان را نیز خنثی نماییم.

وی با اشاره به تحریم علیه نظام جمهوری اسلامی گفت:این فشارهای ناجوانمردانه اقتصادی نیز باعث رشد و شکوفایی ایران اسلامی خواهد شد و این مراحل نیز به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟