• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور: راهبردهای کلان اقتصاد کشور نیازمند تغییر است

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: اتاق های بازرگانی در این دوره شرایط سخت و پیچیده ای دارند، آن ها در شرایطی بنا به ورود به عرصه های مدیریتی را دارند و می خواهند تأثیرگذار باشند که وضعیت اقتصادی کشور بغرنج و حاد است و ما هر روز با کاهش ارزش پول ملی مواجه هستیم که این امر، ورشکستگی مالی و اعتباری عده ای از تجار را رقم زده است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور افزود: این مسائل، نگرانی هایی است که جامعه فعالان اقتصادی و کسب و کار را تهدید می کند، شدت این نوسانات در برهه هایی، معاملات را متوقف می کند و در چنین شرایطی اتاق بازرگانی جدیدی قرار است، تشکیل شود و عده ای می خواهند نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: آن چیزی که برای همه مهم است، ایجاد تغییر و تحول است، بخش کوچکی از این تغییرات که البته تأثیرگذاری آن کم نیست و نمی توانیم به راحتی از آن عبور کنیم، تغییراتی است که باید در راهبردهای کلان و در دولت و حاکمیت ایجاد شود.

مرتضوی گفت: باید با دنیا، روابط خوب و صحیحی را برقرار کرده و در مبادلات اقتصادی و صادرات و واردات، از فعالان اقتصادی حمایت کنیم و دولت و حاکمیت باید زمینه ارتباط تجار و بازرگانان را با بازارهای جهانی به وجود بیاورد.

رئیس انجمن انبوه سازان گلستان ادامه داد: این اتاق های بازرگانی هستند که باید تعریف جدیدی از عرصه های اقتصادی و رویدادهای صحیح، داشته باشند.

وی گفت: افرادی که در عرصه انتخابات پا گذاشتند باید از تجارب و دانش و تجربه و تخصص بهره مند باشند.

گفتنی است سید محمد مرتضوی، در سال ۷۵ و ۷۶ به عنوان صادر کننده نمونه از گلستان و مازندران انتخاب شده و یکی از فعالان اقتصادی حال حاضر گلستان است.

شایان ذکر است، سیدمحمد مرتضوی از گروه صنعت به عنوان عضو «ائتلاف اتاق گلستان» در دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شرکت کرده است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟