• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

تکمیل ۵۵۰ واحد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی باقی مانده است

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تاکنون برای اتمام مساکن مهر باقی مانده ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و هزینه شده است، ادامه داد: در بخش مسکن مهر تنها ۵۵۰ واحد از مساکن مهر باقی مانده که مشکل آنها متعلق به تعاونی ها بوده که اتمام و تحویل آنها نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های ذیربط است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت نیز اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در مرحله نخست برای ۵۷۰ متقاضی  ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته است.

حمزه‌لو افزود: اراضی تخصیص یافته در شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی و چالدران بوده است.

وی ادامه داد: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال جاری یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد است که از این میزان ۵۲ هزار واحد متعلق به مسکن روستایی است و اهتمام ویژه برای اجرای این طرح در روستاهای استان وجود دارد.

حمزه‌لو افزود: شناسایی اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاها و بکارگیری آنها برای اجرای این طرح در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است و مشکلی از بابت تامین زمین در روستاها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟