• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

استاندار بوشهر: مددجویان نهادهای حمایتی بوشهر در اولویت واگذاری مسکن قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده یکشنبه‌شب در نشست با مسئولان بهزیستی و جمعی از روشندلان استان بوشهر با گرامیداشت روز عصای سفید با بیان اینکه برای تحقق مطالبات و رفاه روشندلان از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود، اظهار داشت: روشندلان از ظرفیت هوشی بالایی برخوردار و از استعداد قوی بهره‌مند هستند.

استاندار بوشهر افزود: روز عصا سفید برای بررسی و رسیدگی به مطالبات و مشکلات روشندلان نامگذاری شده است و فرصت مناسبی برای نشست با روشندلان و توجه به مطالبات آنان است.

وی با تأکید بر توجه به مسکن روشندلان و جامعه معلولان تحت پوشش بهزیستی گفت: اولویت ساخت مسکن و واگذاری زمین مسکونی مددجویان این حوزه است و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

محمدی‌زاده ساخت مسکن برای مددجویان نهادهای مختلف را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ساخت و تحویل مسکن و واگذاری زمین مسکونی به خانوار تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان بوشهر در اولویت قرار دارد.

وی اشتغال جوانان را از دیگر برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه، استخدام در دستگاه‌های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در دستور کار قرار دارد و امسال برای نخستین‌بار آزمون این حوزه در بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر برگزاری ازدواج آسان را از دیگر موارد دانست و بیان کرد: علاوه بر پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، واگذاری جهیزیه از سوی دستگاه‌ها در اولویت قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟