• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

حدود 24 هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان قزوین در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی هاشمی با اشاره به تعداد واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین اظهار کرد: در این طرح 397 واحد به استان تخصیص داده شده و 625 واحد آماده تخصیص می باشد و حدود 24 هزار واحد نیز در حال ساخت می باشد که شامل پروژه هایی با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیادمسکن و گروه ساخت در مینودر و بیدستان  فعال می باشد.

وی در مورد قیمت نهایی هر واحد در طرح نهضت ملی مسکن گفت: قیمت تمام شده بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکاران به ازای قیمت واحد برای هر متر مربع تعیین می شود و با توجه به اینکه به این پروژه ها تعدیل تعلق می گردد، لذا قیمت تمام شده در پایان پروژه و با احتساب موضوع تورم حسب اعلام بانک مرکزی و با لحاظ کردن مدت قانونی قرارداد و تاخیرات مجاز محاسبه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون افرادی که آورده خود را به موقع پرداخت نکنند، بیان کرد: در ابتدا اخطارهای لازم داده می شود و در صورتی که نسبت به تکمیل وجه خود اقدام نکنند این افراد به پروژه های با پیشرفت کمتر و متناسب با آورده خود منتقل می شوند.

این مسوول ادامه داد: با توجه به پیشرفت پروژه ها پیامک به متقاضیان ارسال می شود تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند و تعداد پرداختی ها از سوی اعضا بر اساس صورت وضعیت های تایید شده پیمانکاران تعیین می شود.

وی اضافه کرد: به طور معمول هر 3 ماه یک پیامک 40 میلیون تومانی برای متقاضیان ارسال می شود و در ضمن لازم به توضیح است که پروژه های پیشرفت بالا امکان ارسال واریز وجه به بیش از 3 ماه هم وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: بدیهی است در زمان تحویل واحدها نظر به اینکه تمامی واحدهای یک پروژه به صورت همزمان آماده نمی شود لذا ابتدا واحدهای متقاضیان خوش حساب تحویل خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟