• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

رصد لحظه به لحظه وضعیت نهضت ملی مسکن در استان‌ها با سامانه داشبورد مدیریتی

فاطمه سادات حمیدیان معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره داشبورد مدیریتی که در این سازمان رونمایی شد، با بیان اینکه داشبورد مدیریتی، برنامه اجرایی یک ساله سازمان ملی زمین و مسکن است، گفت: بیش از دو دهه این برنامه اجرایی به صورت دستی تکمیل می‌شد اما در حال حاضر اطلاعات وارد داشبورد مدیریتی شده و گزارش‌های تحلیلی بر اساس این داده‌ها استخراج می‌شود.

حمیدیان افزود: این گزارش‌ها در سه بخش مدیریت زمین، مدیریت منابع و مدیریت ساخت و بر اساس شاخص‌های تدوین شده در برنامه اجرایی ارائه می‌شود.

وی درباره شاخص‌های برنامه اجرایی اظهار کرد: این شاخص‌ها با توجه به موقعیت هر استان ضریب وزنی متفاوت دارد که شامل ۸۴ شاخص کمی و ۴ شاخص کیفی است و وضعیت استان را در لحظه به تصویر می‌کشد.

معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: بر اساس این گزارش‌ها عملکرد هر استان در نهضت ملی مسکن و فاصله آن با برنامه یا اهداف پیش‌بینی شده مشخص می‌شود.

حمیدیان گفت: تلاش می‌شود ارزیابی‌ها از عملکرد استان‌ها در نهضت ملی مسکن در بازه‌های سه ماهه انجام شود و بستر فعالیت رقابتی را برای استان‌ها فراهم کند.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟