• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

یکهزار و ۴۶۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حیدری پنجشنبه شب در حاشیه بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرایی ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی شهرکرد تاکید کرد: از این تعداد در صورت مساعد بودن شرایط جوی ۶۶۰ واحد مسکونی تا پایان ماه جاری (آبان) تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در صورت مطلوب بودن شرایط آب و هوایی ۸۰۹ واحد مسکونی دیگر طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد تا دهه فجر امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن باعث ارزان‌تر شدن هزینه‌های تمام‌شده می‌شود.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محله منظریه شهرکرد ساخته می‌شود.

یکهزار و ۴۶۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود


حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روند تکمیل و بهره‌برداری از این طریق را تسریع می‌کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟