• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

آغاز عملیات آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر سنندج

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در آغاز عملیات آماده‌سازی و اجرای ۱۹۸۰ واحد مسکونی کارکنان جهادکشاورزی استان کردستان، به نقش مهم کارکنان این وزارتخانه در امنیت غذایی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۶۴ هزار و ۵۰۰ نفر در صف و ستاد جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند که علاوه بر آن حدود ۱۷ هزار نفر همکار بانک کشاورزی نیز در امنیت غذایی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر این که امنیت پایدار با اقتدار نظامی، اقتدار تکنولوژی و اقتدار غذا رقم می‌خورد، افزود: رویدادهای بین‌المللی و منازعات چند سال اخیر گواه این موضوع است.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب کشورمان در حوزه نظامی و فناوری، یادآور شد: اقتدار غذایی مکمل امنیت نظامی و فناوری است و دستیابی به سطح پایداری در استقلال غذایی، کشور و جامعه را از تلاطم‌ها به دور نگاه خواهد داشت.

به گفته‌ وی، وزارت جهادکشاورزی در قانون جهش تولید مسکن نقش اساسی دارد، امروز ۱۶۰۰ هکتار از املاک و اراضی وزارت جهاد کشاورزی، در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای همراهی دولت در طرح جهش مسکن گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ هزار هکتار نیز از منابع ملی در اختیار وزارت راه و شهرسازی گذاشته شده است.

محمدی در پایان خواستار استفاده از پیمانکاران توانمند در ساخت پروژه‌ها شد.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟