• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

بنیاد مسکن زنجان بیش از ۶ هزار واحد مسکونی احداث می‌کند

رضا خواجه ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از اولویت های اصلی بنیاد مسکن این استان به شمار می آید و بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته همزمان با دور دوم سفر رییس جمهوری به استان، پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره با ۶ بلوک و در مساحتی بالغ بر ۶ هزارو ۴۰۲ مترمربع همچنین فاز اول پروزه گلشهر زنجان به تعداد ۶۴ واحد مسکونی از ۳۶۸ واحد افتتاح خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی شهرستان ابهر نیز در حال ساخت است ادامه داد: از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصدی در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل است.

به گفته وی، تعداد ۶۰۰ واحد نیز در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.

خواجه ای به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ مترمربع اشاره کرد و گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هم اکنون ۶۴ واحد از این پروژه در مراحل پایانی است و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و افزود: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان جهت فراهم کردن و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟