• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

امام جمعه پارس‌آباد: مسئولان برای افزایش نامتعارف اجاره‌بهای مسکن چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به افزایش نامتعارف اجاره بهای مسکن و مغازه‌ها، اظهار کرد: صاحبان منازل و مغازه‌ها در تعیین اجاره بها برای مستاجرین انصاف را رعایت کنند تا خداوند نیز رعایت حال شما را بکند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج و سالروز تأسیس بسیج هدف از آن را تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی توسط امام راحل عنوان کرده و گفت: هر کجا با روحیه بسیجی و جهادی عمل کرده‌ایم نتیجه مطلوب را گرفته‌ایم.

امام جمعه پارس آباد افزود: بسیج نماد اقتدار، استقامت، مایه عزت و عظمت و افتخار ایران اسلامی است و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی همیشه در کنار مردم بوده است.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی ضربه فنی شد، تصریح کرد: ثمره امروز بسیج مقاومت بی پایان در غزه است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی با اشاره به ایام فاطمیه و اینکه حفظ حرمت ایام فاطمیه، وظیفه همگانی است، عنوان کرد: حفظ حرمت ایام فاطمیه وظیفه همگانی است و ایام فاطمیه بستری برای تبلیغ سبک زندگی فاطمی است، شادی‌ها در این ایام نباید منجر به شکستن حرمت‌ها شود.

وی در خصوص اینکه وفاداری زوجین در خانواده باعث تقویت صبر و محبت در خانواده می‌شود، اضافه کرد: خانواده، یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین زیرمجموعه‌های جامعه اسلامی به شمار می‌رود و خوش اخلاقی باعث محبت بین زن و شوهر می‌شود.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟