• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

تامین ۲۳۱ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در ایلام/ تعریف پروژه برای ۵۸۷۴ متقاضی

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان صادر شده که این تعداد نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۷ هزار و ۸۷۷ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ایلام ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۱۵ هزار و ۹۷۷ نفر تأیید اولیه و ۹۸۱۶ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه ۵۲۰۵ نفر نیز از طرح ملی مسکن در استان ایلام انصراف داده‌اند، تصریح کرد: برای ۵۸۷۴ نفر در قالب اجرای طرح ملی نهضت مسکن پروژه ساختمان سازی تعریف شده است.

دوستی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان صادر شده و برای ۸۷۱۶ واحد زمین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۲۳۱ هکتار زمین تاکنون در مجموع برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است، گفت: خوشبختانه وضعیت شتاب پروژه‌های مسکن در استان مناسب است و پرداخت تسهیلات بانکی از سوئی بانک های عامل استان نیز شتاب گرفته است.

دوستی یادآوری کرد: سهم استان ایلام در طرح ملی نهضت مسکن در طی چهار سال در مجموع نهضت ملی مسکن، خودمالکی، روستایی و ... ۳۲ هزار واحد است.

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟