• info@kadsa.ir
  • 09981680500
News Photo

تخصیص پروژه به ۳۲۸ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف این شهرستان بعمل آمده است، اظهار کرد: از جمله اهم این اقدامات در حوزه مسکن شهری می توان به تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوعِ بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.  
وی افزود: به طور کلی مطابق با آخرین آمار بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گلپایگان ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۲ هزار و ۱۷۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و از این تعداد برای ۳۲۸ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان بیان کرد: براین اساس و به تفکیک در شهر گلپایگان تعداد بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، افزون بر ۲ هزار و ۱۵۰ نفر حائز شرایط فعال هستند و ۳۲۸ نفر به پروژه ها تخصیص یافته اند.  
وی اضافه کرد: در شهر گوگد ۴۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و ۱۲ نفر حائز شرایط فعال هستند همچنین در شهر گلشهر نیز ۳۵ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام نمودند و ۶ نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.  
امینی خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهر گلپایگان تا کنون ۳۶۰ واحد پروژه گروه ساخت تعریف شده است که در حال حاضر برای ۱۳۸ واحد پروانه ساختمانی اخذ و از این تعداد اجرای فونداسیون ۸۴ واحد اتمام یافته همچنین اسکلت و سقف ۲۱ واحد مسکونی انجام شده است.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۳ هکتار زمین در داخل محدوده شهر گلپایگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است گفت: در شهر گوگد نیز ۴.۶ هکتار زمین تامین شده که ۱ هکتار آن داخل محدوده و ۳.۶ هکتار الحاق است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان عنوان کرد: در اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهر گلپایگان اقداماتی شامل زیرسازی و آماده سازی محور اصلی و تامین آب و برق موقت بعمل آمده است.  

اشتراک گذاری خبر

نظر

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری پیرامون ما دریافت کنید؟